DHL Express Nederland groeit al jaren als zeer succesvolle organisatie. Waarom DHL Express Nolost inschakelde? ”Good is the enemy of great” aldus CEO Ronald Leunisse.
De organisatie is gedreven om te blijven groeien en hierbij het beste uit haar mensen te halen. Nolost is dan ook aan de slag gegaan met het opsporen van verbeterkansen, het vergroten van bewustzijn en trots rondom succesverhalen en het aanscherpen van de visie en het beleid. Het mensgerichte DNA-programma “Care to Win” werd werkelijkheid, met als doel: zorgdragen voor het succes van de organisatie én voor de mens, in de aanhoudende groei van DHL Express.
“Nolost combineert gefundeerde kennis en een schat aan ervaring met een aanstekelijke dosis enthousiasme en gedrevenheid. Hun empathie leidt daarnaast tot vlotte connecties die ervoor zorgen dat ze snel tot de kern kan doordringen. Dat alles kunnen zij vervolgens uitstekend verwoorden en omzetten in concrete content.”
Ronald Leunisse
General Director
Het aantal updates is minimaal in aantal en maximaal in relevantie!