Doel

Het bepalen van de gewenste cultuur en het beïnvloeden van de huidige cultuur.

Activiteiten

Tijdens een strategiedag worden jullie verrijkt met een passende masterclass. Vervolgens brengen we samen de gewenste gedragingen binnen de organisatie in kaart.

Oplevering

Inzicht in de huidige en gewenste cultuur, je bent in staat om het positieve gedrag van medewerkers te stimuleren.

Duur

1 dag (incl. lunch) met 2 trainers.

Prijsindicatie

Bekijk onze tarieven (volgt).

Deze organisaties gingen jou voor

Wat kan je verwachten?

Hoe stel je de mens centraal in je organisatie? Hoe zorg je dat mensen gelukkig en productief zijn? Hoe zorg je voor duidelijke kernwaarden en omgangsnormen? Hoe zorg je ervoor dat je positief gedrag kan stimuleren? De antwoorden op deze vragen komen terug in deze strategiedag.

Mensen die zich goed voelen, presteren beter. Hoe zorg jij ervoor dat dit gebeurt binnen jouw organisatie?

Deze strategiedag is gericht op het bepalen van jouw mensgerichte cultuur en het maken van een start in het bepalen van het gewenste gedrag binnen jouw organisatie. Wat gaat er goed en wat gaat er minder goed?

De masterclass
Thema’s als organisatiegedrag en organisatiecultuur worden verder toegelicht tijdens de masterclass.

Dagdeel ‘aan de slag’
Na de masterclass zullen we samen het DNA van jullie organisatie bepalen. Ook krijg je inzicht in de mogelijkheden om het positieve gedrag te stimuleren en het destructieve gedrag (gedrag wat geluk, gezondheid en gedrevenheid in de weg zit) te elimineren.

Vragen die gedurende de dag beantwoord worden, zijn daarmee:

  • Wat is het DNA van jouw organisatie?
  • Wat is het huidige gedrag en hoe stuur je op wenselijk gedrag?
  • Hoe behoud je gewenst gedrag en verander je ongewenst gedrag?

 

Nog meer inspiratie op een verfrissende locatie?
We geven deze strategiedag incompany, maar je bent ook van harte welkom bij ons in het Stadion de Galgenwaard in Utrecht of in onze Watertoren in Hollands Kroon om nog meer inspiratie op te doen en er even helemaal uit te zijn!

Meer informatie?

Wij vertellen je graag meer over dit product en haar mogelijkheden, om het op maat voor jouw organisatie in te richten!

"De kracht van Nolost is de gefundeerde wetenschappelijke benadering gekoppeld aan een enorme dosis humor, gevoel en positieve energie. Nolost is heeft oneindige praktijkervaring, waardoor zij in staat zijn nieuwe inzichten op een dusdanige manier te verpakken dat het zijn doelgroep raakt.”

Tom Eijck
Cultuurmanager – Unique

"Werken met Nolost is een feest. Vakmanschap ten top en creatief tot in de nieren. Nolost is innovatief en enthousiast en weet een organisatie als geen ander mee te krijgen en in beweging te zetten. Daarnaast onderscheidt Nolost zich door zijn vriendelijkheid en belangstelling voor de mensen waarmee ze werken. Niet eerder in mijn vele jaren als eindverantwoordelijke in organisaties heb ik met zo'n goed cultuurtransformatieproramma gewerkt."

Ben Meijering
Bestuursvoorzitter – Woonkracht10

"Er wordt op een voorspelbare, sprookjesachtige manier een ieder uit je bedrijf / organisatie aan het denken kan worden gezet in tijden van verandering. Nolost laat je nadenken over het geven en pakken van professionele ruimte, waar een steeds grotere vraag naar is icm het hanteren van duidelijke kaders/spelregels."

Ivo van Riel
Directeur – Het Driespan

"Ik bewonder de stijl van samenwerken van Nolost enorm. In het eerste contact dat we hadden voor een MTO leerde ik Nolost kennen als zeer deskundig. Zij communiceren helder en komen iedere afspraak na. Zij zijn charmant, intelligent en hebben humor. Met deze eigenschappen heb ik tot op heden met veel plezier met hen gewerkt en dat hoop ik nog vele jaren te doen. Nolost geeft je namelijk erg veel inzicht in hun vakgebied, maar bovenal raken zij je als mens!”

Denise Roks
Strategisch communicatieadviseur – Woonkracht10

"Een club met mooie mensen die hoogstaande kwaliteit leveren op analyse en advies. Zeer aansprekend door benadering vanuit harde en zachte factoren. Warme en scherpe professionals. Meest onder de indruk van de data analyse en aanpak smile en squeeze."

Annemarie Hoogeveen
Vice President Cabin – Transavia

Dit product in de praktijk

Analyses, Interventies
Bij Transavia is het van belang dat elke reist fijn verloopt voor de klant. Om goed te zorgen voor haar stewards en stewardessen alsmede…
  • Home
  • Samenvatting
  • Bedrijven
  • Informatie
  • Verhalen
  • Contact

Meer weten over deze dienst? Neem contact op via onderstaande gegevens

Wil je liever door ons gebeld worden? Laat je gegevens achter en wij bellen je terug

Neem contact op

Vul voor meer informatie hieronder je emailadres of telefoonnummer in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om al je vragen te beantwoorden!

Sven Rickli

Strategisch Directeur