Analyse
Betrokken en effectief thuiswerken

Houd afstand van elkaar, maar houd je medewerkers dichtbij

Wil jij in één oogopslag weten hoe het thuiswerken nu écht gaat en wat je direct kunt doen om de aandachtsgebieden te verbeteren? Wil jij weten hoe jij je team/organisatie betrokken en gemotiveerd houdt in deze bijzondere tijd? Zet dan deze analyse in en zorg dat thuiswerken binnen jouw team en/of organisatie effectief en succesvol wordt!

Doel

Jij krijgt inzicht in hoe goed jullie het al doen, de behoeften van jouw medewerkers en concrete acties om direct de aandachtsgebieden te verbeteren.

Proces

Jouw medewerkers vullen een digitale vragenlijst in van c.a. 10 minuten en jij krijgt toegang tot een online dashboard met de resultaten en direct te implementeren aanbevelingen.

Resultaat

Jij weet hoe je jouw team en/of organisatie gemotiveerd en effectief kunt houden wanneer zij thuis of op afstand werken.

Gezien de recente aanscherping van de maatregelen tegen het coronavirus zal een groot deel van Nederland de komende tijd thuis blijven werken of op afstand werken. Leidinggevenden krijgen hierdoor minder inzicht in de werkzaamheden, worstelingen en behoeften van medewerkers.
 
Met deze vragenlijst krijgt jouw organisatie inzicht in de effectiviteit, efficiëntie en tevredenheid van thuiswerken maar ook in de betrokkenheid van de medewerkers en de stress die het thuiswerken in deze bijzondere tijd met zich mee kan brengen. Je krijgt per team inzicht in de behoeften die zij hebben om de komende weken/maanden succesvol en gezond thuis te kunnen blijven werken en productief te blijven voor de organisatie. Bovendien heb je ook voor na deze bijzondere tijd inzicht in de knelpunten en behoeftes van jouw medewerkers wanneer zij uit vrije keuze (af en toe) thuis willen werken.

Tijdlijn

De stappen die je doorloopt als team of organisatie met de quickscan zijn simpel en snel

Dag 1

Emailadressen aanleveren

Wij ontvangen de emailadressen van jullie medewerkers per team. 

Dag 1
Dag 2

Aankondiging versturen

Jullie kondigen de vragenlijst aan op de door jullie gebruikte communicatiekanalen binnen de organisatie. Hierbij kunnen jullie gebruik maken van een door ons aangeleverde template. 

Dag 2
Dag 2 of 3

Uitnodigingen versturen

Wij nodigen jullie medewerkers uit om deel te nemen aan de vragenlijst. Het duurt c.a. 10 minuten om de digitale vragenlijst in te vullen. 

Dag 2 of 3
Dag 8

Dashboard met resultaten inzien

Medewerkers krijgen c.a. 5 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen. Wij verwerken deze resultaten in een online dashboard en koppelen hier adviezen aan. 

Dag 8
Dag 9

Acties uitzetten

Met deze informatie kan jij als leidinggevende concreet en effectief aan de slag om het thuiswerken tot een groot succes te maken. 

Dag 9

Analyse

Betrokken en effectief thuiswerken

Prijs op aanvraag
  • Inzicht in de behoeften van jouw team om effectief en productief thuis te kunnen werken.
  • Inzicht in de betrokkenheid, de motivatie en eventuele stress binnen jouw team.
  • Een online dashboard met daarin een overzicht van de resultaten per team.
  • Direct toepasbare adviezen op de aandachtsgebieden om jouw medewerkers te ondersteunen.
  • Concrete acties om effectief thuis te kunnen werken, medewerkers betrokken te houden en de organisatie succesvol draaiende te houden.

Alleen inzetten voor jouw eigen team?

Neem dan contact op voor een gereduceerd tarief!
1 team

Wil jij deze analyse inzetten om jouw team goed te kunnen ondersteunen in deze periode van thuiswerken?

Wij helpen jou graag verder.
  • Waarom
  • Tijdlijn
  • Prijs
  • Contact

Meer weten over deze dienst? Neem contact op via onderstaande gegevens

Wil je liever door ons gebeld worden? Laat je gegevens achter en wij bellen je terug