Ziekenhuizen staan meer dan ooit in de schijnwerpers. Niet alleen is er aandacht voor de patiëntenzorg, maar de waardering en ondersteuning voor zorgmedewerkers is groter dan ooit tevoren. Waarom is het zo belangrijk de mens niet uit het oog te verliezen, juist in crisistijd? En hoe zorg je ervoor dat de hardwerkende zorgmedewerkers nu niet collectief uitvallen door overbelasting? Nu is hét moment voor een mensgerichte revolutie in de zorg, waarbij we mensgericht sturen naar de beste resultaten.
Karin van der Goot, manager P&O in het Meander Medisch centrum, zal verhelderende en actuele voorbeelden delen over haar mensgerichte ziekenhuis en wat dit betekent voor patiënten én medewerkers, en hoe de crisistijd zorgde voor een vliegende start van een mensgerichte revolutie. Dit wordt verrijkt door Nolost met onderbouwde adviezen vanuit de organisatiepsychologie en gedragswetenschap.
Het Meander in Amersfoort is een vooruitstrevend ziekenhuis die elke dag de beste zorg voor haar patiënten wil leveren. De bepalende factor om kwaliteit en capaciteit te kunnen blijven leveren, ligt in het welzijn en de inzetbaar van de medewerkers. Juist nu is het belangrijk in hen te investeren en de mens centraal te zetten. Karin van der Goot is manager P&O en zet zich in voor de menselijke revolutie in de zorg. Zij gaat alles vertellen rondom mensgerichte zorg, voor de patiënten én voor de medewerkers, hoe in crisistijd Meander voor de mens centraal stond en hoe mensgericht te sturen naar de beste resultaten. De sessie wordt verrijkt met onderbouwde, essentiële succesfactoren rondom het ontketenen van een menselijke revolutie in de zorgsector en het duurzaam inzetbaar houden van je medewerkers.
Het aantal updates is minimaal in aantal en maximaal in relevantie!