Doel

Het bepalen van de gewenste cultuur en het beïnvloeden van de huidige cultuur.

Activiteiten

Tijdens een strategiedag worden jullie verrijkt met een passende masterclass. Vervolgens brengen we samen de gewenste gedragingen binnen de organisatie in kaart.

Oplevering

Inzicht in de huidige en gewenste cultuur, je bent in staat om het positieve gedrag van medewerkers te stimuleren.

Duur

1 dag (incl. lunch) met 2 trainers.

Prijsindicatie

Bekijk onze tarieven (volgt).

Deze organisaties gingen jou voor

Wat kan je verwachten?

Hoe stel je de mens centraal in je organisatie? Hoe zorg je dat mensen gelukkig en productief zijn? Hoe zorg je voor duidelijke kernwaarden en omgangsnormen? Hoe zorg je ervoor dat je positief gedrag kan stimuleren? De antwoorden op deze vragen komen terug in deze strategiedag.

Mensen die zich goed voelen, presteren beter. Hoe zorg jij ervoor dat dit gebeurt binnen jouw organisatie?

Deze strategiedag is gericht op het bepalen van jouw mensgerichte cultuur en het maken van een start in het bepalen van het gewenste gedrag binnen jouw organisatie. Wat gaat er goed en wat gaat er minder goed?

De masterclass
Thema’s als organisatiegedrag en organisatiecultuur worden verder toegelicht tijdens de masterclass.

Dagdeel ‘aan de slag’
Na de masterclass zullen we samen het DNA van jullie organisatie bepalen. Ook krijg je inzicht in de mogelijkheden om het positieve gedrag te stimuleren en het destructieve gedrag (gedrag wat geluk, gezondheid en gedrevenheid in de weg zit) te elimineren.

Vragen die gedurende de dag beantwoord worden, zijn daarmee:

  • Wat is het DNA van jouw organisatie?
  • Wat is het huidige gedrag en hoe stuur je op wenselijk gedrag?
  • Hoe behoud je gewenst gedrag en verander je ongewenst gedrag?

 

Nog meer inspiratie op een verfrissende locatie?
We geven deze strategiedag incompany, maar je bent ook van harte welkom bij ons in het Stadion de Galgenwaard in Utrecht of in onze Watertoren in Hollands Kroon om nog meer inspiratie op te doen en er even helemaal uit te zijn!

Meer informatie?

Wij vertellen je graag meer over dit product en haar mogelijkheden, om het op maat voor jouw organisatie in te richten!

"Ik bewonder de stijl van samenwerken van Nolost enorm. In het eerste contact dat we hadden voor een MTO leerde ik Nolost kennen als zeer deskundig. Zij communiceren helder en komen iedere afspraak na. Zij zijn charmant, intelligent en hebben humor. Met deze eigenschappen heb ik tot op heden met veel plezier met hen gewerkt en dat hoop ik nog vele jaren te doen. Nolost geeft je namelijk erg veel inzicht in hun vakgebied, maar bovenal raken zij je als mens!”

Denise Roks
Strategisch communicatieadviseur – Woonkracht10

"Samen met Nolost zijn we aan de slag gegaan om helder te maken welke richting wij op willen en hoe wij deze koerswijziging wilden vormgeven. Nolost heeft hierbij de rol op zich genomen door kritische vragen te stellen aan ons waarom we bepaalde zaken wilden veranderen. Daarbij hebben zij continu het geluk van de medewerker centraal laten staan. Nolost is voor mij een inspirator die mij heeft leren denken vanuit de kracht van de mens."

Lidy Mostert
Regiomanager – Unique

"De kracht van Nolost is de gefundeerde wetenschappelijke benadering gekoppeld aan een enorme dosis humor, gevoel en positieve energie. Nolost is heeft oneindige praktijkervaring, waardoor zij in staat zijn nieuwe inzichten op een dusdanige manier te verpakken dat het zijn doelgroep raakt.”

Tom Eijck
Cultuurmanager – Unique

"Een club met mooie mensen die hoogstaande kwaliteit leveren op analyse en advies. Zeer aansprekend door benadering vanuit harde en zachte factoren. Warme en scherpe professionals. Meest onder de indruk van de data analyse en aanpak smile en squeeze."

Annemarie Hoogeveen
Vice President Cabin – Transavia

"Nolost heeft ons geholpen bij het doorbreken van het taboe rond work / life balance. Een gevoelig onderwerp dat ook de verkeerde kant op kan vallen, dus de mogelijkheid om samen een maatwerk programma op te zetten was ideaal. Zij hebben een netwerk van hele fijne professionals en waren in staat om ieder onderwerp van diepgang te voorzien. Het Quality of Life programma heeft in directe zin het verschil gemaakt voor collega’s en indirect een enorme bijdrage geleverd aan het doorbreken van het taboe."

Martijn Vrielink
Operational Director – Incentro

Dit product in de praktijk

Analyses, Interventies
Bij Transavia is het van belang dat elke reist fijn verloopt voor de klant. Om goed te zorgen voor haar stewards en stewardessen alsmede…
  • Home
  • Samenvatting
  • Bedrijven
  • Informatie
  • Verhalen
  • Contact

Meer weten over deze dienst? Neem contact op via onderstaande gegevens

Wil je liever door ons gebeld worden? Laat je gegevens achter en wij bellen je terug

Neem contact op

Vul voor meer informatie hieronder je emailadres of telefoonnummer in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om al je vragen te beantwoorden!

Sven Rickli

Strategisch Directeur