We hebben een nieuwe website, ga naar nolostcapital.nl om deze te bekijken.

 

 

Klant Beleving Onderzoek

Een anoniem klantenonderzoek op makro (groep) niveau, waarin de impact van organisatie thema’s op de klantbeleving en klanttevredenheid geanalyseerd wordt. 

Dit onderzoek biedt u een unieke mogelijkheid om de beleving van uw klanten te verbeteren, alsmede uw organisatieresultaat te vergroten. Dit onderzoek geeft u nieuwe inzichten in uw organisatie. U krijgt kennis en verborgen informatie die u normaal nooit zult en kunt krijgen. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de percepties van bestuurders zelden geheel correct zijn en met dit klantenonderzoek is het mogelijk om, op objectieve wijze, de klantbeleving te meten en analyseren.

U heeft met dit instrument de mogelijkheid om uw klanten meer te binden aan uw organisatie, de klantcontacten te verbeteren, de resultaten significant te verhogen en uw marktpositie te verbeteren.

Door middel van onze betrouwbare (wetenschappelijke) kennis en inzichten in de beleving van uw klanten wordt de kans op het effectiever bereiken van uw organisatiedoelstellingen significant vergroot.

Wat krijgt u concreet met deze meetmethodiek:

  • Inzichten in de beleving van uw klanten (per klantgroep)
  • Inzichten in alle aspecten van het klantcontact

Oplevering van Klantbeleving

Klantbeleving is en wordt steeds belangrijker. Klantbelevingsvraagstukken krijgen dan ook steeds meer aandacht. Het besef dat een optimale klantbeleving het verschil maakt is cruciaal voor een succesvolle onderneming. De beleving van uw klanten bepaalt het uiteindelijk resultaat en zij zijn doorslaggevend voor de duurzaamheid van uw organisatie.

Nolost Capital is gespecialiseerd in het meten en verbeteren van de beleving van mensen c.q. klanten. Onze onderzoekers analyseren en verbeteren de fundamentele settingen van de beleving en motieven van klanten met als effect dat een organisatie klantgerichter kan werken, betere inzichten kan krijgen in de verkoopkansen en klanten behouden kunnen worden door een hogere klanttevredenheid en betere communicatiemomenten. Met gepaste trots presenteren wij u in deze offerte ons nieuwe klantenonderzoek. 

Uw winst

Als u start met het klantenonderzoek geeft u uw klanten al direct een positief teken dat u hen serieus neemt.

Het is dan gelijk duidelijk dat de opdrachtgever werkelijk oprecht wenst te “luisteren” naar wat leeft onder de klanten. De waardering en het respect die zij dan ervaren is uw eerste belangrijke winst!

Verder geldt:

  • Uw klanten zullen geïnspireerd worden doordat wij in onze samenwerking zullen focussen op de visie en missie van uw organisatie
  • U krijgt kennis en inzage op het gebied van de klantbeleving en het klantcontact, waarmee u in staat gesteld wordt om uw organisatie veel beter/sneller aan te sturen
  • De productiviteit van het klantcontact en de resultaten van de organisatie nemen toe
  • De betrokkenheid van klanten en bedrijfsaantrekkelijkheid zullen toenemen

© 2015 Nolost Capital - Disclaimer - Privacybeleid - Algemene Voorwaarden
Nolost Capital is een onderdeel van Quality of Life Development BV